Waanzinnig gave trip

1 augustus 2023 - Regorogile, Zuid-Afrika

Vanmorgen weer vroeg op weg naar het Krugerpark. Het was behoorlijk koud in de winderige game-drive auto. Maar met een deken was het goed vol te houden. Na zonsopgang kwam het langzaam op gang. Het is bijzonder dat de omgeving er elke keer weer anders uit ziet. Van een bosrijk landschap tot savanne. We hadden al snel giraffes, impala’s en nijlpaarden in het oog. Later stak er een luipaard over. Wat een machtig dier. Bij een meer stonden verschillende soorten dieren bij elkaar. Aan het water lag een krokodil. In het water nijlpaarden. Zebra’s stonden aan de waterkant samen met de impala’s. En op de achtergrond kwam een kudde olifanten. Hoe gaaf wil je het hebben!! Zo bijzonder… En dachten wij alles gehad te hebben, zagen wij een stekelvarken lopen die werd aangevallen door een luipaard. Het luipaard liep zo langs onze auto met de stekels van het stekelvarken nog aan z’n poot en aan zijn bek. De gids had dit ook nog nooit gemaakt. Kortom weer een mooie dag en vele indrukken. Morgen nog op zoek naar de leeuwen. Dan wordt het weer tijd om richting huis te gaan.

1. Esther Van Iterson:
    1 augustus 2023
    Volgens mij hebben jullie bijna alle dieren toch gezien succes morgen om🦁 te zien.
    Veel plezier
    Groetjes Esther
  2. Tante Ineke:
    1 augustus 2023
    Geweldig wat jullie allemaal meemaken. Lijkt me wel eng dat die gevaarlijke dieren zo dichtbij komen. Nog even lekker genieten.
  3. Gees:
    2 augustus 2023
    Fantastisch!!! Geniet nog van jullie laatste dagen!
  4. Gees:
    2 augustus 2023
    Wat een gaaf avontuur beleven jullie. Best spannend met die wilde dieren. Een ervaring om nooit meer te vergeten. Nu nog een leeuwtje spotten. Het houdt niet op. Nog een paar heerlijke dagen.
  5. Gees:
    2 augustus 2023
    Wauw wat geweldig allemaal!!
    Nog even genieten!!!
  6. Annelies: