Wandeling

29 juli 2023 - Maguga Dam, Swaziland

Yehhh! Uitgeslapen vandaag! Vandaag hebben wij niets op het programma staan dus een dagje rustig aan doen. Toch hebben wij besloten om met een gids te gaan wandelen naar de Dam. De wandeling begon steil, dus we dachten even, o jeh, dat wordt een lange pittige wandeling. Uiteindelijk viel dat wel mee en was het ondanks de warmte prima te doen.

Toen wij terug kwamen was het al weer tijd voor de lunch. Met een prima lunch achter onze kiezen, liepen de kinderen warm om naar het zwembad te gaan. Peter had Fem beloofd mee te gaan en had daar flink spijt van, maar belofte maakt schuld. Het zwembad was ijskoud, maar de kinderen vonden dat prima. De koffers weer bij elkaar geraapt want morgen worden deze weer om 7 uur opgepikt.

De dag was snel weer voorbij. Na het eten lekker op tijd naar bed.

1. Gees:
    30 juli 2023
    Wat zijn jullie actief!! In ieder geval lekker uitgeslapen! Nu naar het Kruger park! Fantastisch!!!
  2. Gees:
    30 juli 2023
    Met deze rustige dag nieuwe energie getankt voor de komende dagen. Wat zal het Krugerpark voor nieuwe verrassingen geven. Voor Morris weer een nieuwe uitdaging om al de dieren digitaal vast te leggen en op zijn groslijst te registreren. Veel succes en plezier.