Cape Town

15 juli 2023 - Kaapstad, Zuid-Afrika

Na een lange nachtvlucht (waar wij over het algemeen hebben geslapen) die boven verwachting is gegaan, zijn wij eindelijk om 09:45 uur aangekomen in Kaapstad. Onze gids stond op onze groep te wachten bij de aankomsthal. Hier hebben wij vervolgens kennis gemaakt met onze groepsgenoten. Vervolgens sightseeing Cape-Town met de bus. De verschillen in de stad zijn enorm. Zo rij door een krottenwijk en zo sta je in moderne mall. Na nog geen paar uur in Afrika beseffen de kinderen al in wat voor rijk land wij leven. Het zet ons weer met beide benen op de grond.

Bij Waterfront staat ons hotel en zijn wij de stad in gegaan. De muziek galmt door de straten. Wat een mooie en een gezellige plek! Na een lekkere lunch was onze kamer klaar. Even een momentje om te chillen. Na een gebroken nacht en een lange reis was dat wel even nodig.

Na een informatie moment van onze reisleider Paul nog even de haven in geweest. Waar wij heerlijk hebben genoten van heerlijke flesje Zuid- Afrikaanse wijn en heerlijk eten. Kortom, fijne momenten gehad vandaag.

1. Gees:
    15 juli 2023
    Leuk zeg om te lezen wat jullie meemaken! Allemaal de groetjes
  2. Gees:
    15 juli 2023
    Goede start van de reis. Leuk om jullie avonturen mee te beleven. Reuze benieuwd naar het vervolg.
  3. Josine Ouwehand:
    16 juli 2023
    Fijn dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad en hopelijk hebben jullie vannacht lekker geslapen in het hotel. Superleuk om jullie belevenissen te lezen en de foto’s te zien. Heel veel plezier!
    Groetjes Josine, Jan Willem en de meiden 😘
  4. Johan van Iterson:
    16 juli 2023
    Leuk om de vakantie op deze manier te kunnen volgen!
    Veel plezier en benieuwd naar het vervolg ervan.
  5. Gees:
    16 juli 2023
    Hoi! Lekker relaxen vandaag!
    Ik ben reuze benieuwd hoe jullie groepsgenoten zijn?
    Veel plezier!
    Groetjes Gees